eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRozmowa klienta z obsługą PBKRe: Rozmowa klienta z obsługą PBK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "wkg" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rozmowa klienta z obsługą PBK
    Date: Fri, 11 Jan 2002 23:24:20 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 19
    Message-ID: <a1nokb$buf$1@news.tpi.pl>
    References: <0...@p...pl> <a1nn2g$pmv$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: po224.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1010787788 12239 213.76.110.224 (11 Jan 2002 22:23:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Jan 2002 22:23:08 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 4.72.3612.1700
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V4.72.3612.1700
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:154245
    [ ukryj nagłówki ]

    >Ja wła?nie tak zrobię! Z PBK do MultiBank-u. kto z Was jeszcze?
    >Pzdr
    >Greg

    Ja z PBK do m-banku. Rachunek w PBK zostawie jako "przelotowy". Żal tylko
    linii debetowej . Choć w multi prowizja wychodzi drożej (2 % rocznie) mimo,
    ze oprocentowanie bardziej atrakcyjne.

    pzdr
    wkg

    PS. Żal mi też dysponentek w PBK. Po kilkuminutowej rozmowie telefonicznej
    na temat nowej tabeli prowizji pani z ktora rozmawialem sie poplakala,
    mowla, ze jej wstyd za firme, w ktorej pracuje. No - fakt, nie bylem
    zachwycony i to chyba dalo wyczuc. Przes..ne :((((




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1