eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRozstanie z Alior SyncRe: Rozstanie z Alior Sync
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Franc <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rozstanie z Alior Sync
    Date: Fri, 18 Oct 2013 12:13:55 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 19
    Message-ID: <t...@4...net>
    References: <6...@g...com>
    Reply-To: w...@w...pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="ffbe996cd1c2e14049ae438367a79ee4";
    logging-data="22115";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/Kp5cKQfjInGC3c6CRJwQC"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    Cancel-Lock: sha1:LHlbJaA/Ta5J8pT8lRQhg5OCPQM=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:596780
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 18 Oct 2013 03:05:37 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > W dniu dzisiejszym postanowiłem rostać się z Alior Syn.
    > Cały proces trwał 23 minuty.
    > Wykonałem telefon na infolinie. Zidentyfikowali mnie i zaczął się proces
    zamknięcia.
    > Około 10 minut trwało zamknięcie konta, umowy ramowej i itp, mnóstwo pytań itp.
    > W celu zamknięcia karty musiałem podać jej 4 ostatnie cyfry i co mnie najbardziej
    zdziwiło, konsultantlka zapytała gdzie przechowywałem PIN do karty.
    > W pierwszej chwili odpowiedziałem że w domu na co konsultantka pyta: "znaczy miał
    pan ten pin zapisany na kartce"
    > Nie chciałem się wdawać w dłuższe dyskusje więc poprawiłem sie i odpowiedziałem że
    "nie miałem zapisany, miałem zapamietany w głowie";)
    > Tak z ciekawości: jaki cel miało pytanie o sposób przechowywania PINu?

    Dupochron na okoliczność ewentualnej reklamacji płatności za pomocą PINu.
    Mieliby cię na widelcu. :-)
    PS.
    Możesz od razu wietrzyć podstęp ze strony SYNC. Wszelkie pytania zadają
    według z góry ustalonego schematu.

    --
    Franc

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1