  • Data: 2011-07-15 18:43:44
    Temat: Re: Rynki na GSM (failover)
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A. Filip wrote:

    > A po co płacić za MS jak Linuks jest za darmo? :-)
    > Ja mam w pogardzie ludzi którzy nie wiedzą ile (bo cena
    > przeinstalowanego MS jest "skrzętnie" skrywana) i dokładnie
    > za co płacą (w stosunku do tego co mogą mieć za darmo).

    Czy jest rzeczywiście za darmo? Ile godzin poświeciłeś na to by mieć takie
    umiejętności jakie masz teraz w obsłudze Linuksa? Spróbuj zadzwonić do
    pomocy technicznej jakiegoś producenta drukarki by Ci pomógł w uruchomieniu
    tej drukarki we współpracy z Linuksem. Lekarz czy prawnik bądź inwestor
    giełdowy po kupnie komputera z Windows i kupnie drukarki zawsze uzyska pomoc
    od producenta sprzętu. Linuks jest za darmo jeżeli nie liczyć czasu
    potrzebnego do nauki jego obsługi. Sam używam Debiana od ponad 10 lat to
    wiem. Żeby używać Linuksa trzeba chcieć się uczyć go obsługiwać. Na jaką
    okoliczną pomoc może liczyć nauczyciel historii gdy kupi komputer bez
    systemu lub z jakimś *buntu? Ile zapłaci za zainstalowanie i skonfigurowanie
    Linuksa lub skonfigurowanie sieci na *buntu? Ile byś wziął? Myślę, że woli
    zapłacić 400 zł więcej po to by wszystko działało i żeby google były
    zainstalowane od razu. Strony internetowe robione tylko dla IE to osobna
    sprawa. Takim przypadkiem jest DI BRE. Nie da tam się handlować przez
    internet bez IE z Java. IE jest darmowym programem i można go uruchomić pod
    Wine ale ja na razie nie znalazłem mądrego, który by umiał do tego
    zainstalować Javę pod Wine i żeby IE + Java działało. Czyli by handlować w
    DI BRE przez internet trzeba mieć Windows korzystać z IE i Java.