  • Data: 2010-10-08 07:40:54
    Temat: Re: Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    NKAB - wrote:

    > Inflacja to sztuczne zawyżanie cen w celu ściągnięcia
    > pieniędzy z rynku. To zawyżanie dokonują ludzie związani z kołami
    > rządowymi albo tak jak teraz sam rząd, który zwiększa w ten sposób
    > obciążenia podatkowe i dodatkowo jeszcze same podatki.
    >
    > Inflacja występuje w sytuacjach kiedy np górnicy wywalczą
    > podwyżki płac. Zadanie dla politycznych ćwoków to odebrać
    > tą kasę za wszelką cenę.
    >
    > Galopująca inflacja Balcerowicza w latach '90 to książkowy przykład
    > opróżniania obywateli z osczędności, kto zyskiwał? Wszyscy wiemy.
> [...]
    Niech i tak będzie. Ja wiem z doświadczenia, że jeśli postawie złą diagnozę
    to dojdę do złych wniosków i na ich podstawie podejmę złe działanie. Ty rób
    jak chcesz. Inflacje to może być sztuczne zawyżanie cen albo sprzedawanie ze
    stratą. W efekcie jest jak jest. Twoja definicja inflacji zaprowadziła Cię
    do wniosku, że w Polsce jest niewolnictwo. Tak trzymaj. Mieszasz to czym
    jest inflacja z tym kto ją wywołuje i po co. Kompletne pomieszanie zjawisk z
    działaniem. Życzę szczęścia i udanego weekendu.