  • Data: 2010-03-29 12:21:40
    Temat: Re: SKOKi a 'tajemnica bankowa'
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mar 29, 12:51 pm, "pustelnik" <puste_lnik@WYTNIJ_TOo2.pl> wrote:
    > [cytat]
    > a tak z ciekawości, kto z Was korzysta z usług SKOKów?
    >
    > w mojej dotychczasowej historii życia i twórczości takiego przypadku
    > jeszcze nie miałem
    > [/cytat]
    >
    > ja podobnie - ani nie korzystałem, ani nie znam takich przypadków, skąd się biorą
    te 2 mln...
    > --
    > Wiadomość wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj nahttp://msp.money.pl

    na swiecie jest tez ponad miliadr chinczykow - jednak ja nie jestem
    chinczykiem, osobiscie nie znam tez zadnego chinczyka - czy to jest
    logiczny dowod na to, ze nie ma conajmniej miliarda chinczykow na
    swiecie?

    2 mln kilentow skok (czyli 61 kas) jest liczba calkiem realna, chociaz
    aktywnych klientow jest znacznie mniej. Bierzcie pod uwage, ze 2 mln
    to nie jest oszalamiajaca liczba. To bedzie poziom II ligi bankowej.

    Nie wiem jak dokladnie z wszystkimi klientami ale jesli chodzi o
    liczbe ROR to system SKOK'ow jest na poziomie Kredyt Bank/BGZ/SGB

    Lukas, Milenium, ING czy BZ WBK to jest 2, czasami 3, razy wiecej ROR.