  • Data: 2010-03-30 05:00:23
    Temat: Re: SKOKi a 'tajemnica bankowa'
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Mar, 21:25, Clegan <c...@g...com> wrote:

    > Z niektórych bonusów nie korzystają jak
    twierdzą:http://www.money.pl/banki/wiadomosci/artyku
    l/skok-i;ida;do;brukseli;n...

    > Jeśli banki będą miały konkurencję to chyba lepiej dla nas. A że
    > bankom SKOKi się nie podobają to nic dziwnego - w końcu każdy chce
    > mieć mniejsza konkurencję.

    Ale jak np. SKOK Stefczyka zmieni sie w Bank Spoldzielczy Stefczyka to
    przestanie byc konkurencja np. dla BS w Pacanowie?

    Nie!

    Nie rozumiem czemu obok konkurencji w sensie ekonomicznym koniecznie
    musi to byc konkurencyjna forma prawna, zwlaszcza, ze forma SKOK dla
    konsumenta jest skrajnie niekorzystna (brak niezaleznego nadzoru, brak
    gwarancji BFG, mozliwosc stosowania klauzul niedozwolonych ect.).

    Bylbym wdzieczny jesli ktos by mi to racjonalnie uzasadnil: po co
    oddzielna, bardziej niekorzystna dla klienta, forma prawna? czemu to
    nie moze dzialac w formie banku spoldzielczego?