eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSYNC ściemniaRe: SYNC ściemnia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!.POSTED!not-for-mai
    l
    From: Michał <m...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: SYNC ściemnia
    Date: Sat, 28 Jul 2012 12:05:49 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 37
    Message-ID: <jv0dhk$nno$1@news.icpnet.pl>
    References: <jv04in$7v9$2@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: d32-171.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icpnet.pl 1343469940 24312 77.65.32.171 (28 Jul 2012 10:05:40 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 28 Jul 2012 10:05:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:14.0) Gecko/20120713
    Thunderbird/14.0
    In-Reply-To: <jv04in$7v9$2@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:576507
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-07-28 09:32, MichalL pisze:
    > Nie poleciał samolot OLT za który zapłaciłem kartą SYNC -a.
    > Kontaktuję się z wirtualnym biurem.
    > Składam reklamację i domagam się zwrotu kasy w ramach chargrback.
    > Na co słyszę:
    >
    > 1. proszę najpierw rozmawiac z OLT (tyle że ich już nie ma ;)
    > 2. chargeback nie działa w przypadku upadłości.
    >
    > Oba te teksty to ściema. Z informacji które posiadam wynika, że wcale
    > nie muszę
    > się bujać z firmą która mi nie dostarczyła usługi. Chargeback działa
    > nawet w
    > przypadku upadłości usługodawcy. Ostrzegam i sugeruję bycie twardym przy
    > składaniu reklamacji.

    Jestem w tej samej sytuacji, bank Inteligo, karta płatnicza zwykła Visa
    (nie kredytowa, nie wytłaczana).

    Inteligo oczekuje:
    - wypełnienia formularza reklamacji płatności VISA Mastercard pisemnie
    (wysłać skan)
    - komplet dokumentów dotyczących rezerwacji
    - oświadczenie o tym, że nie wykonano usługi, że nie ma kontaktu, że nie
    mogę skorzystać z oferty zastępczej
    - potwierdzenie wydrukowane, z każdej transakcji
    - wszystkie inne maile wymienione z OTL

    Konsultant nie był w stanie podać terminu rozpatrzenie tej sprawy.
    Zachęcał do podejmowania prób kontaktu z przewoźnikiem...

    Kolega zapłacił wytłaczaną VISA, termin zwrotu kasy 14 dni. Biegnie od
    wczoraj. Bank City...

    pozdrawiam
    m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1