  • Data: 2016-11-25 00:47:25
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > a/ nikt nie przekonywał, że ryzykowne nie są

    Wybaczysz Wojtku, ale akurat wiem z autopsji, bo byłem na spotkaniach
    dotyczacych hipotecznego w 7 czy 8 bankach i wszedzie gadka była taka sama
    - ze bank wie co robi, ze dlatego własnie wybrał franka, sratata.

    > b/ klienci sami chcieli "jak najwięcej" za "jak najmniej"

    W tym akurat nie ma nic dziwnego. W koncu to tylko klient - w
    przeciwienstwie do wyspecjalizowanej instytucji jaka jest bank.
    Dlatego jest tak, ze to bank ocenia zdolnosc kredytowa klienta a nie daje
    kazdemu tyle ile klient chce.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.