  • Data: 2016-12-02 19:46:10
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    0
    > I najlepsza metoda porownania jest ... RRSO.

    Podałem przykład z podobnymi RRSO

    > Tylko najpierw trzeba doczytac jak to z przedterminowa splata :-)

    Frankowicze nie doczytali. Dlaczego?

    > Ale jak widzisz - Piotr mowi, ze nie spodobal mu sie zapis o kursach
    > walutty

    Piotr jak Yeti;)
    > No ale ... ja tu od dawna ostrzegam o ryzyku wzrostu WIBOR, a wszyscy
    > mnie ignoruja :-)

    I ja się z Tobą zgadzam Ale ludzie nieświadomii. Zobacz co Wojtek pisze o prowizji- 3
    wersje podał, dwie to jak Yeti w 3 tą najpopularniejszą nie uwierzy pewnie dopóki
    kredytu nie będzie potrzebował.

    > Klient sie cieszyl, ze dostal kredyt, z niska rata, i godzil sie na
    > to, ze ta rata bedzie skakac wraz z kursem franka.
    > Tylko nie przewidzial dwukrotnego skoku :-)

    A bzdurą jest pisanie że klienta ostrzegali. Bo nie ostrzegali.