  • Data: 2016-12-03 17:00:18
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-12-02, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Byc moze.
    > Ale tak to juz jest, ze czasami trzeba isc pod prad.
    > Ale ja czesciowej winy klientów nie zaprzeczam.
    > Zaprzeczam tylko brakowi winy banków bo tak to dzis jest ustawione.

    Nie. Ty chcesz by tylko i wyłacznie banki były winne. Całą dyskusję
    w tą stronę sterujesz mówiąc jacy to analitycy niedobrzy, a klienci
    to nieuświadomione owieczki. A to bzdura.

    Nikt nigdy nie twierdził, że banki nie ponoszą części winy.
    Ale ponoszą winę niedoszacowania ryzyka (jak zresztą wszyscy),
    a nie tego że klient nie rozumiał tego co kupuje (co teraz
    się forsuje, by naciągnąć podatników).

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com