  • Data: 2016-12-04 10:30:06
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-12-03, Kris <k...@g...com> wrote:

    > Klient nie brał u Mietka w budzie "Tanie Pożyczki" tylko w instytucji zaufanie
    publcznego
    > https://www.knf.gov.pl/Images/Bank%20jako%20instytuc
    ja%20zaufania%20publicznego_tcm75-36396.pdf
    > RRSO powiadasz- na grupie "bankowej" piszemy to i wiedza większa, ale taki operator
    CNC, tokarz, mikrobiolog czy inny profesor nie musi sie na tym znać.

    http://finanse.wp.pl/kat,1033715,title,Niewiarygodne
    -jak-politycy-zmieniali-zdanie-w-sprawie-kredytow-we
    -frankach,wid,17699148,wiadomosc.html?ticaid=11833b
    "Pełniąca wtedy funkcję wicepremiera i ministra finansów Zyta Gilowska mówiła też, że
    ograniczenie
    w udzielaniu hipotecznych kredytów walutowych przez banki pogorsz sytuację obywateli
    i rekomendacja
    jest ,,projektem dyskusyjnym". - Wprawdzie zdaniem niektórych lekkomyślnie trochę
    korzystali
    z kredytów denominowanych w walutach obcych, ale moim zdaniem obywatele są dorośli i
    mają prawo
    do pewnej dozy lekkomyślności w podejmowaniu decyzji - mówiła minister."

    Są dorośli.

    > I poszli do doradcy w banku.

    A ten doradzał im zgodnie z tym jaka była wówczas wiedza.
    Tak, także w interesie banku.

    > Jak u mechanika auto naprawiasz to ufasz mu że zrobi to dobrze i Cię nie oszuka.

    Jak kupujesz samochód to sam się rozglądasz, a nie pytasz dealera samochodowego.
    A mechanika wybierasz sprawdzonego i poleconego przez znajomych.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com