  • Data: 2016-12-04 11:06:04
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Artur Miller <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > On 2016-12-04, Artur Miller <n...@n...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No więc było to Twoje jedyne źródło informacji, czy nie?
    > Znałeś termin "ryzyko kursowe", czy nie?

    oczywiście, ze znałem.

    ale jest takie coś jak odpowiedzialność za wadliwy produkt, prawda?
    kupujesz coś, na przykład kuchenkę elektryczną. znasz ryzyka i
    niebezpieczeństwa, bo gorące i może oparzyć. dopóki niebezpieczeństwa są
    łatwe do oszacowania, to ok, oparzysz się, possiesz palec, rzucisz kurwą
    i jest spoko.

    ale pewnego dnia Twoja nowa kuchenka postanawia grzać bez limitu,
    powodując pożar całego domu. masz pretensje do siebie czy do producenta?
    przecież wiedziałeś, że kuchenka grzeje, to o co chodzi? Przecież znałeś
    termin "grzanie"? i znasz przypadki, że wadliwe kuchenki powodowały
    pożary? czy informacja o tym, ze grzeje pochodziła jedynie od sprzedawcy?

    a.