  • Data: 2016-12-10 21:00:42
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > Po prostu znam znaczenie słowa *obiecywać* i nie zawiera się
    > w nim słówko *prawie*. Choćbyś nie wiem jak sobie wkręcał.

    > Przesadzali - oczywiście. Jak wszyscy wtedy. Politycy, media, eksperci
    > itd. Obiecywali - nie.

    To juz jest tylko i wyłącznie kwestia przyjetej nomenklatury.
    Dla mnie liczy sie wydzwiek, jak sprzedawca 10 razy powtarza ze niech sie
    pan nie przejmuje, jak podaje ze najwyzej rata wzrosnie o 100zł to uwazam,
    ze nie musimy uwazac na kazde jego słowo tylko wierzyc w to co mowi jako
    całosc, zwłaszcza ze nie komentujemy rozmowy ze sprzedawca dopalaczy a
    rozmowe z przedstawicielem banku.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"