eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSadownikRe: Sadownik
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!eternal-september.org!feeder.eternal-septe
    mber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: dddddddd <f...@e...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sadownik
    Date: Sun, 08 Feb 2015 12:21:19 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 48
    Message-ID: <mb7gq9$7b8$1@dont-email.me>
    References: <54d0a262$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <54d0a262$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <54d1e600$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    <masrgu$7d2$1@node2.news.atman.pl>
    <54d20c81$0$2177$65785112@news.neostrada.pl>
    <mat2q7$deo$1@node1.news.atman.pl> <mb2pbh$frn$1@dont-email.me>
    <mb2qs0$he8$1@node2.news.atman.pl> <mb37if$dc9$1@dont-email.me>
    <mb3ckt$dbd$1@node1.news.atman.pl> <mb5ol9$mob$1@dont-email.me>
    <mb5qh4$h16$1@node2.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 8 Feb 2015 11:20:42 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="c6efb3f84f12882342fdda80bd8394e4"; logging-data="7528";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18QlTDjvwVfsP9k9f300Hc4"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.4.0
    In-Reply-To: <mb5qh4$h16$1@node2.news.atman.pl>
    Cancel-Lock: sha1:OgxzDfqljRpKTqLY+1JYnj/rBG4=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:610453
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-02-07 o 20:54, S pisze:
    > W dniu 2015-02-07 o 20:22, dddddddd pisze:
    >> rzekłbym że każdy. w moich rękach VW T4 z 1994r wytrzymał 100.000km (a
    >> sądząc po zużyciu miał już najechane z 600.000), golf III też tyle
    >> wytrzymał, w zasadzie każde auto wytrzymuje. Tyle że jak kupuję auto
    >> które jest jednym z tańszych na rynku to wiem że włożę ze 4.000zł w
    >> remont na starcie.
    >
    > Zupełnie nie rozumiem zatem po co sprzedają w salonach nowe pojazdy.

    bo są naiwniacy co wolą nowe ;)
    mnie po prostu na nowy nie stać...

    >
    >> ale co ma się stać przez te 100.000km?
    >
    > Przy wyjeżdżonym aucie? Choćby DPF czy wtryski w dieselach,

    jedyny samochód jaki kupiłem i fabrycznie miał montowany DPF... miał go
    już wyciętego. Regeneracja wtrysku to 500zł, a przecież wcześniej są
    oznaki usterki, samochód nagle nie staje przez wtrysk

    turbina,

    tą też często wykryć można wcześniej. Jeśli dla ciebie minusem starego
    auta jest nieobliczalność usterki, to ja mówię że w ciągu 10 lat dwa
    razy miałem usterkę która zatrzymała mnie w trasie - przy nowym aucie
    pewnie byłoby tyle samo, tylko można by sobie wmawiać że za darmo usuną
    usterkę- ale co to za darmo, jeśli za cenę obowiązkowych rocznych
    przeglądów ja w starym aucie usuwam wszystkie usterki ;)

    > koło zamachowe itd. albo ciągłe problemy z gazem w zagazowanych.

    niestety gaz nie dla mnie - za mały zbiornik zamiast koła, a w bagażniku
    szkoda mi miejsca

    >
    > Niemniej OK - rozumiem, że jesteś po prostu zwolennikiem starych aut i
    > tyle. Każdemu według potrzeb.

    nie. Po prostu nie stać mnie na nowe. Kiedyś sobie powiedziałem, że
    skoro tyle czasu spędzam w aucie, to chcę jeździć czymś wygodnym.
    Niestety na wygodne nowe auto mnie nie stać, więc kupuję używane.

    --
    Pozdrawiam
    Łukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1