  • Data: 2009-03-12 20:57:15
    Temat: Re: Samodzielne odkładanie na emeryturę - jak?
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:gpbs0b$484

    > To jest dyskusja o inwestowaniu. Dałem kilka przykładów LOKATY KAPITAŁU w
    > inwestycje, a Ty szukasz willi do zamieszkania.
    > To ma przechować kapitał i ewentualnie zyskać, a nie służyć do
    > czegokolwiek.

    Jakim cudem rudera nie nadająca się do niczego oprócz generalnego remontu
    (a właściwie wyburzenia i postawienia nowego budynku) miałaby stanowić
    kapitał inwestycyjny przynoszący zyski? No chyba, że chodzi Ci o sam grunt,
    ale po kija wtedy przepłacać kupując grunt wraz z ruiną, na której
    rozbiórkę też trzeba wyłożyc kasę.