  • Data: 2009-07-02 09:50:43
    Temat: Re: Samodzielne pozyskanie CHF
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości
    news:h2hvqq$klb$3@nemesis.news.neostrada.pl...

    > No to jeszcze może wytłumacz, co wspólnego w tym przypadku o którym
    > rozmawiamy mają weksle z nierejestrowaną DG.

    Mój przypadek nie dotyczył obrotu CHF, dotyczył obrotu papierami
    wartościowymi polskimi i zagranicznymi i to na raczej wyższe kwoty niż można
    by oczekiwać przy ratach kredytów hipotecznych (ile w sumie tych osób się
    może w ten sposób zorganizować, sto?). O tyle wydał mi się podobny i warty
    napomknięcia.

    Nikomu nie został postawiony zarzut wykonywania niezarejestrowanej d-g,ani
    żaden inny zarzut (jak do tej pory, ale sprawa jest już z przed około 4 lat,
    więc nie spodziewałbym się zmiany tego stanu :). Nie została także wydana
    żadna decyzja dotycząca podatku PCC ani żadnego innego podatku.