    From: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Santa Kroes
    Date: Wed, 03 Jun 2009 12:59:17 +0200

    totus pisze:

    > W mojej ocenie żadna argumentacja i przykłady nie usprawiedliwiają
    > utrzymywania nierentownych przedsięwzięć z podatków. Oczywiście mam
    > świadomość, że większość jest innego zdania i rozumiem mechanizm, że
    > silniejszy wykorzystuje słabszego oraz to, że większość chce żyć kosztem
    > mniejszości.

    Zasadniczo masz rację. Żeby jednak ta racja miała praktyczne znaczenie,
    to prezydentem przyszłej, traktatowej, UE musiałby zostać Janusz Korwin
    Mikke.

    Na to niestety się nie zanosi !

    Skoro zatem jesteśmy skazani tak , czy inaczej na rządy socjalistów, to
    patrzmy przynajmniej na ich lepkie łapki i naciskajmy, by stosowana była
    równa miara w tych chorych regulacjach.

    Niestety ogólnie jestem sceptyczny i obawiam się, że za jakieś 20 lat
    kraje rozsądne takie, jak Wielka Brytania, czy kraje Skandynawskie,
    wypiszą się z tej wspólnoty i pozostanie jedynie kontynentalna Europa, w
    której losowo zapytany młody człowiek o to, co wie na temat II wojny
    światowej , odpowie po niemiecku , że w latach 1941-1945 poprzedniego
    wieku armii niemieckiej, choć była liczna i dobrze zorganizowana, nie
    udało się, po mimo wysiłków, uchronić niektórych mniejszości narodowych
    przed wieloma pogromami dokonywanymi przez tubylców na obszarze Europy
    wschodniej. Nic dziwnego zresztą , że tak powie, bo swoją wiedzę
    historyczną zawdzięczać będzie licznym Uniwersytetom Fundacji Batorego
    rozsianym po całym kontynencie w ramach budowy "społeczeństwa otwartego"
    i ogólnoeuropejskiemu koncernowi medialnemu "Agora" z siedzibą w Warszawie.

    I raczej niewiele można na to poradzić. Taki "trynd"