  • Data: 2020-04-29 14:40:50
    Temat: Re: Santander mi kodów nie przysyła
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli masz zdefiniowanego odbiorcę,

    Odbiorca zaufany, zdefiniowany jeszcze za czasów BZWBK.

    > to do 10k dziennie można przelewać bez dodatkowych SMSów.
    > Wymagają SMSa jedynie gdy pierwszy raz robisz przelew do danego zaufanego odbiorcy
    (czyli jeden SMS jest przy definiowaniu - i zwykle drugi, zaraz potem, przy pierwszym
    przelewie) - oraz gdy nie robiło się do zdefiniowanego odbiorcy przelewu przez
    dłuższy czas (pół roku?).

    Przelew typowo raz na 2 miesiące.

    > Ale nawet przy tak rzadkim korzystaniu możesz w ogóle pozbyć się konieczności
    wpisywania SMSów - z doświadczenia wiem, że "zaufanie" starcza na zdecydowanie dłużej
    niż teoretyczno-przepisowe 3 miesiące - a łącząc to z odbiorcą zaufanym - kontem w
    mBąku - masz operację przeprowadzoną w ogóle bez SMSów.

    Mam hipotezę, że to jest odbiorca w połowie zaufany bo przeniesiony z
    BZWBK i nigdy nie 'zaufany' ponownie w Santanderze.

    Jeszcze tylko półtora roku.
    P.G.