  • Data: 2009-09-03 18:48:26
    Temat: Re: Silver silver
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "fatso" <f...@n...com> wrote in message
    news:rTTnm.34343$Ne3.32634@newsfe15.ams2...
> [...]
    z.googlegroups.com...

    > Prosze laskawie nie zapominac i o tym kruszcu.
    > Niedawno cos mi padlo na mozg i usilowalem sprzedac 99 uncji srebra w 1
    > uncjowych plytkach.
    > Za jedne Ł1275 i jeszcze oferowalem dostawe darmo. Nikt sie nie skusil.
    > Teraz wystawie ponownie
    > ale jeszcze nie dzisiaj- o Ł500 funtow drozej. A co, niech glupie chuje
    > placa!
    >
    > fatso

    mam ostatnio takie oto przemyslenia:
    jesli przyjda takie czasy ze bede potrzebowal fizycznego zlota / srebra zeby
    kupic chleb to juz naprawde nie ma czego szukac na tej planecie... a dopóki
    to nie jest prawda to handel fizycznym metalem pozostawiam kolekcjonerom -
    no chyba ze jak Ty fatso chcialbym oddac swoje zbiory "glupim" polaczkow w
    jakims muzeum :).

    A "Papierowe" zloto cierpi niestety na wahaniach "zlotego" (certyfikaty) /
    sledze jakos od 1/2 roku, wiec jakos nie moge sie przemóc.

    george