  • Data: 2006-01-04 18:58:47
    Temat: Re: Silvercard w Citi
    Od: Roman Rumian <u...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz napisał(a):
    (...)
    > Zadzwoń i porozmawiaj.
    > Nigdy nie miałem z nimi problemów.

    A czy to bezplatne ?

    > 1. Jeśli chcesz korzystać to Ci odeślą z powrotem (nowa) i wtedy zwrócą
    > Ci w kolejnym wyciągu.
    > 2. Jeśli jednak nie chcesz (zupełnie nie rozumiem dlaczego?...) to
    > porozmawiaj, ale zapewne musisz zapłacić.

    Zdecydowanie nie chce, dlatego odeslalem. Banki gdzie mamy konta
    osobiste daly nam karty, ktorymi mozemy osiagnac wszystko to , co ta
    Citi, do tego za nizsza oplate roczna. No, moze z wyjatkiem tego
    bezplatnego kredytu 54-dniowego, ale on nie jest mi akurat do niczego
    potrzebny. Poza tym, nie jest bezplatny :-)

    > Przy okazji najpierw się zastanów a potem decyduj. W przyszłości możesz
    > trafić na zupełnie inny bank i masz przechlapane ;-)

    Eee, tam. Szczerze piszac, to blagalny ton panienki z infolinii wzbudzil
    we mnie najwyzsza nieufnosc (cos w tm jest(hak ?) , ze tak jej
    zalezalo). Poza tym, to juz nie pierwsza wizyta czy telefon akwizytora
    banku.

    Uklony

    Roman Rumian