eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSilvercard w CitiRe: Silvercard w Citi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!not-for-mail
    From: Roman Rumian <u...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Silvercard w Citi
    Date: Wed, 04 Jan 2006 19:58:47 +0100
    Organization: AGH
    Lines: 29
    Message-ID: <dph5u1$mr2$1@news.agh.edu.pl>
    References: <dpgcml$c18$1@news.agh.edu.pl> <dpgmoe$equ$1@achot.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: forest.elektro.agh.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1136401153 23394 149.156.121.89 (4 Jan 2006 18:59:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Jan 2006 18:59:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <dpgmoe$equ$1@achot.icm.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:374124
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomasz napisał(a):
    (...)
    > Zadzwoń i porozmawiaj.
    > Nigdy nie miałem z nimi problemów.

    A czy to bezplatne ?

    > 1. Jeśli chcesz korzystać to Ci odeślą z powrotem (nowa) i wtedy zwrócą
    > Ci w kolejnym wyciągu.
    > 2. Jeśli jednak nie chcesz (zupełnie nie rozumiem dlaczego?...) to
    > porozmawiaj, ale zapewne musisz zapłacić.

    Zdecydowanie nie chce, dlatego odeslalem. Banki gdzie mamy konta
    osobiste daly nam karty, ktorymi mozemy osiagnac wszystko to , co ta
    Citi, do tego za nizsza oplate roczna. No, moze z wyjatkiem tego
    bezplatnego kredytu 54-dniowego, ale on nie jest mi akurat do niczego
    potrzebny. Poza tym, nie jest bezplatny :-)

    > Przy okazji najpierw się zastanów a potem decyduj. W przyszłości możesz
    > trafić na zupełnie inny bank i masz przechlapane ;-)

    Eee, tam. Szczerze piszac, to blagalny ton panienki z infolinii wzbudzil
    we mnie najwyzsza nieufnosc (cos w tm jest(hak ?) , ze tak jej
    zalezalo). Poza tym, to juz nie pierwsza wizyta czy telefon akwizytora
    banku.

    Uklony

    Roman Rumian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1