    From: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Skąd US wie gdzie mam konto?
    Date: Thu, 07 Apr 2005 21:23:24 +0200

    On Thu, 07 Apr 2005 20:43:39 +0200, Varg <v...@p...megapolis_invert>
    wrote:

    >A ujawnienie tajemnicy bankowej? Nie dotyczy ono urzędów skarbowych?

    ROTFL. Sądzisz, że aparat ucisku po to grozi taką samą karą za
    niezłożenie deklaracji podatkowej jak za przygotowania do czynu
    "zagrażającego życiu lub zdrowiu wielu osób albo mieniu w wielkich
    rozmiarach" (takie "drobnostki" jak: pożar, zawalenie się budowli,
    zalewu albo obsunięcia się ziemi, skał lub śniegu,eksplozji materiałów
    wybuchowych, rozprzestrzenianie się substancji trujących, duszących
    lub parzących, gwałtowne wyzwolenie energii jądrowej), żeby wiązać
    sobie ręce jakąś głupią tajemnicą bankową?
    --
    Jarek Andrzejewski