  • Data: 2005-04-07 21:27:20
    Temat: Re: Skąd US wie gdzie mam konto?
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d347v2$6ut$1@inews.gazeta.pl...

    > I niby tam jest listy wszystkich otwieranych rachunków bankowych, ze
    > szczegółowymi danymi
    > Raczej wątpie.

    Jest. Takie sa przepisy. Sama bylam zdziwona. Za nieprzeslanie raportu groza
    bankom powazne kawry, wiec to robia. Do polowy ubieglego roku GIF nie mial
    software'u do tego, zeby to sprawdzac na biezaco. Z tego, co wiem teraz juz
    maja jakies narzedzie. Nie wiem na ile dokladnie "czesza" te dane, ale
    faktem jest, ze je maja. Jesli rozpocznie sie postepowanie karno-skarbowe
    moga spokojnie siegnac do tych danych.

    Dane sa szczegolowe, gdyz maja (jako dodatkowe uzupelnienie do raportow nt.
    "Transakcji podejrzanych", ktore banki maja obowiazek wysylac do GIF na
    biezaco) sluzyc zwalczaniu zajwiska "prania brudnych pieniedzy".

    Pozdrawiam
    parrot