    From: "parrot" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Skąd US wie gdzie mam konto?
    Date: Fri, 8 Apr 2005 17:05:48 +0200

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:d35vae$b48$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Czyli co jesli pracowalem i pracuje sobie no i mam osczednosci jakies
    > prawda?....jeden rachunek bankowy, to co nie moge sobie codzinnie wplacac
    > wyplacac powiedzmy 100000zl?....a dlaczego?...bo mi sie tak podoba....sa
    > moje oszczednosci i sobie je wyplacam i placam....i z tego dlaczego tak
    > robie musze sie tlumaczyc w US?
    > Pozdrawiam

    Ależ możesz. US natomiast ma prawo zapytac, skad te oszczednosci? Dlatego
    ludzie, ktorzy wygrali w Totka otrzymuja specjalne zaświadczenie :)

    Jesli oszczednosci pochodza z legalnych zrodel (nie z handlu bronia lub
    narkotykami), to mozesz robic, co chcesz. Co nie zmienia faktu, ze przy
    kazdej takiej transakcji pojdzie raport do GIIF. To, czy sie toba
    zainteresuja zalezy od tego, czy beda podejrzewac, ze masz co cos na
    sumieniu, czy nie.

    Pozdrawiam
    parrot