-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Zeus" <z...@f...de>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Skandaliczna obsługa w Pekao SA! :(
Date: Fri, 3 Dec 2004 17:37:49 +0100
Organization: news.onet.pl
Lines: 39
Sender: z...@p...onet.pl@81.210.16.205
Message-ID: <coq4or$rbb$1@news.onet.pl>
References: <coq1qs$nud$1@inews.gazeta.pl>
<g...@4...com>
NNTP-Posting-Host: 81.210.16.205
X-Trace: news.onet.pl 1102091867 28011 81.210.16.205 (3 Dec 2004 16:37:47 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 3 Dec 2004 16:37:47 GMT
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:327665
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości
news:gv31r05e0u2skc0glh8frhsfe6f1cljgpe@4ax.com...
> On Fri, 3 Dec 2004 15:47:40 +0000 (UTC), "P P"
> <p...@W...gazeta.pl> wrote:
>
>>- chciałem się podzielić z Wami moimi perypetiami z Pekao SA - być może
>>kogoś
>>przestrzegę przed tym bankiem. Poniżej wklejam list, jaki napisałem do
>>banku,
>
> Ty chyba na prochach jesteś? :-) Ja bym po drugiej wizycie zszedł na
> zawał albo trafił do pudła za chuligańskie wybryki i zniszczenie
> mienia :-)
Potwierdzam! Rzeczywiscie, nie od dzisiaj sie spotykam ze złym traktowaniem
klienta przez ten bank.
Cholera, zastanawia mnie tylko jedno: dlaczego tak jest ze to wlasnie Pekao
SA zbiera takie baty. Inne banki niby tez jakos funkcjonuja i maja w
portfolio usług to samo, z małymi odstepstwami co inne, a wcale tak nie
jest.Wczoraj wpadł mi w rece przedostatni numer Profitu, gdzie opisany jest
rok "rządów" Bieleckiego na fotelu prezesa banku. Zatrzymało mnie tylko
jedno zdanie z tego artykułu: "Finansisci zwracaja uwage, ze pod rzadami
Bieleckiego Pekao SA pozostało bardzo ostrozna instytucja". Niby ci sami
ludzie, gdzie indziej, kompetentni bankowcy, poinformowani, a nie chce im
sie nawet ruszyc palcem i cos dla klienta zrobic, pomoc i najwaznijesze -
samemu byc z tego zadowolonym.
Sami sobie pracuja na taka opinie, ze jak sie patrzy na logo żóbra na
niebieskim tle, myśli sie: "O, to ten bank, co wszycy na niego narzekaja.
Nie ide tam."
Ehh...
Następne wpisy z tego wątku
- 03.12.04 20:02 jaQbek
- 03.12.04 21:03 anbarkh
- 03.12.04 22:06 Paweł
- 04.12.04 01:09 wkg
- 04.12.04 17:21 Michał 'Amra' Macierzyński
- 05.12.04 20:38 Marcin Jackowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie