eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSkip paymentRe: Skip payment & customer service
  • Data: 2009-05-24 21:15:28
    Temat: Re: Skip payment & customer service
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gvc3tr$7ft$1@news.onet.pl...
    >
    > Ale co to za skip payment skoro naliczają się odsetki ?
    >
    > Czyli jedyny skip to pominięcie kwoty minimalnej (aż całe 5%).
    >

    Juz wiem, ze w Fortisie dziala to tak samo, odroczenie platnosci, ale
    odsetki sa naliczane.

    A skad to wiem? O 20:03 wyslalem zapytanie poczta wewnetrzna, o 21:00
    oddzwonil do mnie konsultant z Fortisa aby doprecyzowac i wyjasnic jak
    dziala Fortisowy skip payment. Ze skip payment nie skorzystam, ale po raz
    kolejny jestem pod wrazeniem. Czas reakcji bardzo krotki. Krotszy ma chyba
    tylko Diners Club, bo na dyspozycje mailowe odpowiedz przychodzi przed
    uplywem 30 minut. Fortis Bank Polska i Diners Club Polska to 2 instytucje
    finansowe w PL gdzie w kontaktach z nimi czuje sie jak VIP :).

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1