-
1. Data: 2009-05-24 17:58:13
Temat: Skip payment
Od: "MK" <m...@i...pl>
Kilka bankow oferuje taka usluge, z tego co pamietam Citi, Fortis, DB i
zapewne jakies inne. Czy komus z Was sdazrylo sie skorzystac z tej opcji. W
tego co wiem w przypadku DB skorzystanie z tej opcji nie skutkuje
naliczeniem odsetek. Czy tak samo jest w Citi i Fortisie?
Fajnie jest moc 2 razy do roku wydluzyc grace period o 30 dni... nawet jak
ma sie kase na splate :).
MK
-
2. Data: 2009-05-24 18:07:18
Temat: Re: Skip payment
Od: Mithos <f...@a...pl>
MK pisze:
> Kilka bankow oferuje taka usluge, z tego co pamietam Citi, Fortis, DB i
> zapewne jakies inne.
Citi ? Niby gdzie ? :)
--
Mithos
-
3. Data: 2009-05-24 18:25:48
Temat: Re: Skip payment
Od: "MK" <m...@i...pl>
"Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gvc2e0$3l5$1@news.onet.pl...
>
> Citi ? Niby gdzie ? :)
>
AFAIR kiedys w Citibank Online wyskoczyl mi taki komunikat, ze moge nie
splacac w tym okresie rozliczeniowym karty...
MK
-
4. Data: 2009-05-24 18:28:16
Temat: Re: Skip payment
Od: "MK" <m...@i...pl>
"MK" <m...@i...pl> wrote in message news:gvc3fg$m1a$1@news.wp.pl...
> "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message
> news:gvc2e0$3l5$1@news.onet.pl...
>>
>> Citi ? Niby gdzie ? :)
>>
>
> AFAIR kiedys w Citibank Online wyskoczyl mi taki komunikat, ze moge nie
> splacac w tym okresie rozliczeniowym karty...
>
Tu nawet cos znalazlem... i to z odpowiedzia na moje pytanie...
http://prawo.money.pl/grupa-pl_soc_prawo/citi;online
;i;kk,watek,504548.html
MK
-
5. Data: 2009-05-24 18:32:47
Temat: Re: Skip payment
Od: Mithos <f...@a...pl>
MK pisze:
> http://prawo.money.pl/grupa-pl_soc_prawo/citi;online
;i;kk,watek,504548.html
Ale co to za skip payment skoro naliczają się odsetki ?
Czyli jedyny skip to pominięcie kwoty minimalnej (aż całe 5%).
--
Mithos
-
6. Data: 2009-05-24 21:15:28
Temat: Re: Skip payment & customer service
Od: "MK" <m...@i...pl>
"Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gvc3tr$7ft$1@news.onet.pl...
>
> Ale co to za skip payment skoro naliczają się odsetki ?
>
> Czyli jedyny skip to pominięcie kwoty minimalnej (aż całe 5%).
>
Juz wiem, ze w Fortisie dziala to tak samo, odroczenie platnosci, ale
odsetki sa naliczane.
A skad to wiem? O 20:03 wyslalem zapytanie poczta wewnetrzna, o 21:00
oddzwonil do mnie konsultant z Fortisa aby doprecyzowac i wyjasnic jak
dziala Fortisowy skip payment. Ze skip payment nie skorzystam, ale po raz
kolejny jestem pod wrazeniem. Czas reakcji bardzo krotki. Krotszy ma chyba
tylko Diners Club, bo na dyspozycje mailowe odpowiedz przychodzi przed
uplywem 30 minut. Fortis Bank Polska i Diners Club Polska to 2 instytucje
finansowe w PL gdzie w kontaktach z nimi czuje sie jak VIP :).
MK
-
7. Data: 2009-05-24 22:02:39
Temat: Re: Skip payment & customer service
Od: Mithos <f...@a...pl>
MK pisze:
> Juz wiem, ze w Fortisie dziala to tak samo, odroczenie platnosci, ale
> odsetki sa naliczane.
No to w takim razie co to za skip payment ? Jeśli kwota minimalna to 5%
to od zadłużenia 10k PLN, będzie to całe 500 PLN, od 20k PLN 'skip'
obejmie 1000 PLN (to i tak są wysokie kwoty, więcej niespłacanego
zadłużenia na KK to przecież totalny bezsens, bo % są pewnie spore).
Potrafisz wskazać sens takiej usługi ?
(pomijam fakt, że ktoś ma na tyle tragiczną sytuację, iż nie ma funduszy
nawet na spłatę kwoty minimalnej, bo takie coś mu wtedy w niczym nie
pomoże).
Ja skip payment rozumiałem zawsze jako po prostu przesunięcie spłaty
wszystkiego na kolejny okres, bez żadnych odsetek itp. Widać źle to
rozumiałem :)
> A skad to wiem? O 20:03 wyslalem zapytanie poczta wewnetrzna, o 21:00
> oddzwonil do mnie konsultant z Fortisa aby doprecyzowac i wyjasnic jak
> dziala Fortisowy skip payment. Ze skip payment nie skorzystam, ale po
> raz kolejny jestem pod wrazeniem. Czas reakcji bardzo krotki. Krotszy ma
> chyba tylko Diners Club, bo na dyspozycje mailowe odpowiedz przychodzi
> przed uplywem 30 minut. Fortis Bank Polska i Diners Club Polska to 2
> instytucje finansowe w PL gdzie w kontaktach z nimi czuje sie jak VIP :).
Ciesz się póki możesz, niebawem wyrównają standard do Dominetu :)
Ja podobnie dobrą obsługę miałem w Raiffeisen. Nawet na głupie pytania o
wzory kart odpowiadali bardzo szybko.
Zresztą w innych krajach odpowiadania na maile w rozsądnym terminie jest
czymś normalnym. W Polsce ten kanał olewają zarówno banki, różne
instytucje jak i nawet małe sklepy internetowe (sklepy w UK, Australii
czy nawet Hong-Kongu zawsze odpisują - nie miałem jeszcze czegoś
takiego, żeby nie odpisali).
--
Mithos