  • Data: 2009-05-24 22:02:39
    Temat: Re: Skip payment & customer service
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK pisze:
    > Juz wiem, ze w Fortisie dziala to tak samo, odroczenie platnosci, ale
    > odsetki sa naliczane.

    No to w takim razie co to za skip payment ? Jeśli kwota minimalna to 5%
    to od zadłużenia 10k PLN, będzie to całe 500 PLN, od 20k PLN 'skip'
    obejmie 1000 PLN (to i tak są wysokie kwoty, więcej niespłacanego
    zadłużenia na KK to przecież totalny bezsens, bo % są pewnie spore).
    Potrafisz wskazać sens takiej usługi ?

    (pomijam fakt, że ktoś ma na tyle tragiczną sytuację, iż nie ma funduszy
    nawet na spłatę kwoty minimalnej, bo takie coś mu wtedy w niczym nie
    pomoże).

    Ja skip payment rozumiałem zawsze jako po prostu przesunięcie spłaty
    wszystkiego na kolejny okres, bez żadnych odsetek itp. Widać źle to
    rozumiałem :)

    > A skad to wiem? O 20:03 wyslalem zapytanie poczta wewnetrzna, o 21:00
    > oddzwonil do mnie konsultant z Fortisa aby doprecyzowac i wyjasnic jak
    > dziala Fortisowy skip payment. Ze skip payment nie skorzystam, ale po
    > raz kolejny jestem pod wrazeniem. Czas reakcji bardzo krotki. Krotszy ma
    > chyba tylko Diners Club, bo na dyspozycje mailowe odpowiedz przychodzi
    > przed uplywem 30 minut. Fortis Bank Polska i Diners Club Polska to 2
    > instytucje finansowe w PL gdzie w kontaktach z nimi czuje sie jak VIP :).

    Ciesz się póki możesz, niebawem wyrównają standard do Dominetu :)

    Ja podobnie dobrą obsługę miałem w Raiffeisen. Nawet na głupie pytania o
    wzory kart odpowiadali bardzo szybko.

    Zresztą w innych krajach odpowiadania na maile w rozsądnym terminie jest
    czymś normalnym. W Polsce ten kanał olewają zarówno banki, różne
    instytucje jak i nawet małe sklepy internetowe (sklepy w UK, Australii
    czy nawet Hong-Kongu zawsze odpisują - nie miałem jeszcze czegoś
    takiego, żeby nie odpisali).

    --
    Mithos