-
Data: 2009-05-24 22:02:39
Temat: Re: Skip payment & customer service
Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]MK pisze:
> Juz wiem, ze w Fortisie dziala to tak samo, odroczenie platnosci, ale
> odsetki sa naliczane.
No to w takim razie co to za skip payment ? Jeśli kwota minimalna to 5%
to od zadłużenia 10k PLN, będzie to całe 500 PLN, od 20k PLN 'skip'
obejmie 1000 PLN (to i tak są wysokie kwoty, więcej niespłacanego
zadłużenia na KK to przecież totalny bezsens, bo % są pewnie spore).
Potrafisz wskazać sens takiej usługi ?
(pomijam fakt, że ktoś ma na tyle tragiczną sytuację, iż nie ma funduszy
nawet na spłatę kwoty minimalnej, bo takie coś mu wtedy w niczym nie
pomoże).
Ja skip payment rozumiałem zawsze jako po prostu przesunięcie spłaty
wszystkiego na kolejny okres, bez żadnych odsetek itp. Widać źle to
rozumiałem :)
> A skad to wiem? O 20:03 wyslalem zapytanie poczta wewnetrzna, o 21:00
> oddzwonil do mnie konsultant z Fortisa aby doprecyzowac i wyjasnic jak
> dziala Fortisowy skip payment. Ze skip payment nie skorzystam, ale po
> raz kolejny jestem pod wrazeniem. Czas reakcji bardzo krotki. Krotszy ma
> chyba tylko Diners Club, bo na dyspozycje mailowe odpowiedz przychodzi
> przed uplywem 30 minut. Fortis Bank Polska i Diners Club Polska to 2
> instytucje finansowe w PL gdzie w kontaktach z nimi czuje sie jak VIP :).
Ciesz się póki możesz, niebawem wyrównają standard do Dominetu :)
Ja podobnie dobrą obsługę miałem w Raiffeisen. Nawet na głupie pytania o
wzory kart odpowiadali bardzo szybko.
Zresztą w innych krajach odpowiadania na maile w rozsądnym terminie jest
czymś normalnym. W Polsce ten kanał olewają zarówno banki, różne
instytucje jak i nawet małe sklepy internetowe (sklepy w UK, Australii
czy nawet Hong-Kongu zawsze odpisują - nie miałem jeszcze czegoś
takiego, żeby nie odpisali).
--
Mithos
Najnowsze wątki z tej grupy
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
Najnowsze wątki
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...