  • Data: 2007-06-16 04:48:08
    Temat: Re: Sklepy nie pobieraja podpisu od platnosci karta
    Od: "Leszek" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS wrote:

    > w 95% podpisujesz sie i nikt na podpis nawet nie
    > spojrzy...

    Ostatnio zrobiono jakiś test i wyniki były w prasie - tak się dzieje
    powszechnie - nie czekają na podpis i drukują kopię, nie sprawdzają
    podpisu, można nawet zapłacić kartą żony i nie zwróci uwagi kasjerek,
    że nazywasz się np. Zenobia (na karcie), a nosisz brodę. Ja akurat
    miałem odwrotną sytuację, bo byłem mile zaskoczony reakcją kasjerki -
    przy nowej karcie żona nie podpisała się i pani zażądała dowodu i
    podpisania się przy niej :)
    Jeśli chcesz powalczyć, to wyślij do wystawcy prośbę o udowodnienie
    transakcji przez sklep i zasugeruj, że cię oszukał i kwota im się nie
    należy:) Jeśli chcesz się bawić :) Bez podpisu będą się pocić. Może
    (MOŻE) na szkoleniach zaczną zwracać uwagę na szkolenia kasjerek.
    Ponadto w sklepie możesz robić dziką awanturę przy takich okazjach -
    wstrzymaj kolejkę, wytłumacz klientom, że sklep wspiera złodziei,
    zażądaj przybycia menagera z księgowości, itp. i lepiej, żeby zmienili
    kasę, bo ta kasjerka jest beznadziejna i nie potrafi wykonywać swojej
    pracy. Kobieta się spali i zapamięta. Rób wszystko, żeby ich na
    kilkanaście minut doprowadzić do szewskiej pasji i zatrzymać handel -
    jeśli źle obsłużą zapłatę kartą. To taka "pozytywistyczna praca u
    podstaw" - moze zająć wiele czasu :)
    L.