    From: disnej <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sky Club i zwrot kasy
    Date: Fri, 6 Jul 2012 21:48:47 -0700 (PDT)

    > Chyba 180 dni. Bo kiedyś się zagłębiałem w ChargeBack i z tego co pamiętam to było
    180 dni. (a na niektórych kartach to i więcej xD)

    Z tym że niektóre banki zezwalaja reklamowac transakcje do 30dni po wyslaniu wyciagu
    (mbank), do 15 dni (getin online) a w niektorych jest to limit narzucony przez
    MC/VISA (Citi) (ponad 120 dni chyba, to zalezy jeszcze chyba od typu transakcji).

    Na Forum Mbanku ktos sie wypowiadal ze po 30 dniach nie przyjeli mu chargebacka.