eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSlaski dyma klientow jak moze....Re: Slaski dyma klientow jak moze....
  • Data: 2003-07-14 13:11:44
    Temat: Re: Slaski dyma klientow jak moze....
    Od: "Piotr \(Pogar\) Gardy" <p...@c...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    [...]

    > Po prostu kpina. Napisalem pismo, ze nie akceptuje nowej tabeli oplat i
    > prowizji,
    > (co powinno oznaczac automatyczne wygasniecie umowy o prowadzenie
    > konta), zazadalem tez zwrotu 30 zl za dopiero co wydane karty VE i
    Maestro,
    > ciekawe co szmaciarze odpowiedza... po prostu kpina maksymalna a nie bank.

    heh.
    1,5 roku temu sie z nimi rozstale na rzecz Multibanku.
    Nie zaluje.
    Poza 1 ich wpadku z nieautomatycznym przedluzeniem linii kredytowej, nie mam
    sie o co przyczepic.

    W BSK juz wtedy przeginali. I z cenami i podejciem do klienta.

    Pozdr.
    --
    Piotr (Pogar) Gardy
    p...@c...org


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1