eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSlaski dyma klientow jak moze....Slaski dyma klientow jak moze....
  • Data: 2003-07-14 12:28:50
    Temat: Slaski dyma klientow jak moze....
    Od: "Waldemar Godel" <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    To co sie wyrabia w slaskim przechodzi ludzkie pojecie.
    Oto lista kfiatkuff:

    1. Brak prawidlowego powiadomienia o zmianie tabel oplat i prowizji.
    Na 5 kont jakie byly u mnie i mojej rodziny, zawiadomienie przyszlo
    tylko na jedno konto firmowe. W bsk-online tez nie bylo nic.

    2. Podwyzka oplat za konta - 114% (najtansze pelnowartosciowe konto
    osobiste do tej pory 7 zl, teraz 15 zl)

    3. Samowolna zmiana przez bank typu konta, bez powiadomienia o tym
    klienta.

    4. Naliczenie oplaty z HomeCash mimo pisemnej rezygnacji ponad miesiac
    temu...

    Po prostu kpina. Napisalem pismo, ze nie akceptuje nowej tabeli oplat i
    prowizji,
    (co powinno oznaczac automatyczne wygasniecie umowy o prowadzenie
    konta), zazadalem tez zwrotu 30 zl za dopiero co wydane karty VE i Maestro,
    ciekawe co szmaciarze odpowiedza... po prostu kpina maksymalna a nie bank.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    a...@o...info, a...@t...org
    ---------------------------------------------------
    ** Panie Rokita, jest pan Ziobrem !!!! ***

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1