eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSlaski dyma klientow jak moze....Re: Slaski dyma klientow jak moze....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!news.polbox.pl!
    not-for-mail
    From: "Piotr \(Pogar\) Gardy" <p...@c...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Slaski dyma klientow jak moze....
    Date: Mon, 14 Jul 2003 15:11:44 +0200
    Organization: Swiat Internet S.A. - Grupa Netia
    Lines: 23
    Message-ID: <beua6g$d2q$1@news.polbox.pl>
    References: <beu8p9$39t$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pogar.ck-gsm-l.org
    X-Trace: news.polbox.pl 1058188304 13402 213.241.27.62 (14 Jul 2003 13:11:44 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 14 Jul 2003 13:11:44 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:251203
    [ ukryj nagłówki ]

    [...]

    > Po prostu kpina. Napisalem pismo, ze nie akceptuje nowej tabeli oplat i
    > prowizji,
    > (co powinno oznaczac automatyczne wygasniecie umowy o prowadzenie
    > konta), zazadalem tez zwrotu 30 zl za dopiero co wydane karty VE i
    Maestro,
    > ciekawe co szmaciarze odpowiedza... po prostu kpina maksymalna a nie bank.

    heh.
    1,5 roku temu sie z nimi rozstale na rzecz Multibanku.
    Nie zaluje.
    Poza 1 ich wpadku z nieautomatycznym przedluzeniem linii kredytowej, nie mam
    sie o co przyczepic.

    W BSK juz wtedy przeginali. I z cenami i podejciem do klienta.

    Pozdr.
    --
    Piotr (Pogar) Gardy
    p...@c...org


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1