  • Data: 2008-11-06 01:18:15
    Temat: Re: SławomirKłusek z GBW ,,Popieram polskiego złotego !"
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzychol" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:get7fa$2jq$1@news.wp.pl...

    > W przypadku kreacji pustych euro "podatkiem inflacyjnym" zasilimy tych w
    > UE,
    > którzy się znajdą bliżej "drukarni"...

    Nie tych z UE, tylko m.in. Polskę będącą w UE. Może czas przestać
    postrzegać UE jako ich i Polskę jako nas.
    Ja np. mieszkam na pograniczu i bardzo cenię sobie brak odpraw granicznych
    (chodzący po górach pewnie też). To daje naprawdę duże możliwości - np.
    skracanie czasu przejazdu pomiędzy miejscowościami w PL i równie mocno cenić
    sobie będę brak potrzeby wymiany waluty po przekroczeniu granicy.