    From: Michał Gancarski <w...@-...tlen.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: SławomirKłusek z GBW ,,Popieram polskiego złotego !"
    Date: Thu, 6 Nov 2008 16:15:35 +0100

    Dnia Thu, 06 Nov 2008 16:00:10 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Co to jest "Produkt Krajowy Brutto" (per capita w szczegolnosci)?

    No to bezwzględne? Względne? Per capita, nie per capita? Nie mam pojęcia co
    masz na myśli.

    > Cos pisali ostatnio o recesji?
    > Jak sie to ma do np. Chin?

    Ale co to ma do rzeczy? Ja się pytam o twierdzenie o ponoć oczywistym
    powiązanu "bezwzględnego PKB" z możliwością osiągania wzrostu.

    > Jasne, tyle ze dla kogo to takie wazne?

    No skoro nie jest ważne, to może zostać jak jest, nie? Natomiast jeśli nie
    przykładasz wagi tego jak wygląda kwestia odpowiedzialności instytucji,
    która zarządza dość ważnym aspektem Twojej rzeczywistości, to nie mam w
    sumie już o co pytać.

    --
    Michał Gancarski
    http://michal.gancarski.com

    "We can evade reality, but we cannot evade the consequences of evading
    reality"