  • Data: 2012-01-21 23:32:02
    Temat: Re: Sliczna karta
    Od: "Waldek" <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Józef Gołaś" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    TOiP.pdf

    > To juz wiadomo przynajmniej dlaczego obrazku jest ta trzecia wisnia :)))

    Weryfikuje :
    Cos kolega chyba jednak nie doczytal dokladnie ;)
    3zl/m-c przy < 300zl platnosci
    ubezpieczenie (o ile faktycznie obowiazkowe)
    0,63% od zadluzenia - wiec przy minimalnych 300zl
    3 zl nie wyjdzie ;P

    Ps.
    a 5gr na 1L paliwa tez moga sobie w buty wsadzic skoro Meritek daje 4% ;)

    Pozdro