    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: "Solidarność europejska".
    Date: Mon, 15 Mar 2010 21:03:55 +0100

    kigam wrote:

    > Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Zaczynasz pisać o liderze pewnej partii to trzymaj się tego proszę. W tym
    > świetle to oczywiste, że pisałem o partiach których członkowie próbują
    > członkom przeciwnych ugrupowań wyciągnąć stołki spod dupy i tak w kółko.
    > Ci którzy najbardziej wkurwią wyborców kasowani są przez wyborców do roli
    > opozycji na najbliższe 4 lata, w teorii. Odnośnie Grecji i Uni to wydaje
    > Ci się, że to Unia zaszkodziła Grecji? Śmiała teza ale nieprawdziwa. Grecy
    > myśleli, żę ich wynalazek pt. sjesta da się rozciągać na lata, wolne
> [...]

    Nie masz racji. Grecja ma takie kłopoty bo jest w UE i w strefie euro. Gdyby
    nie była to w tej chwili byli by najbogatsi w Europie i mieliby największe
    PKB na mieszkańca, mogliby kupić katedrę w Kolonii. Skąd o tym wiem?
    Przeczytałem w Internecie. Podobnie w Polsce. Gdyby nie Unia to mielibyśmy
    10% przyrostu PKB i nadwyżkę budżetową. Unia przeszkadza we wszystkim bo
    prostuje ogórki i zamienia ślimaki w ryby i baranów w orły czy na odwrót,
    już nie pamiętam. To jest na pewno prawda bo tak przeczytałem w Internecie.
    To, ze w Polsce kiedyś były kartki, czyli pieniądz narodowy nic nie był
    wart, i inflacja 100%, a Polska była poza Unią publicystom internetowym w
    rozumowaniu nie przeszkadza.