eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSpam z mBanku, a niewykonane przelewyRe: Spam z mBanku, a niewykonane przelewy
  • Data: 2003-04-03 08:29:07
    Temat: Re: Spam z mBanku, a niewykonane przelewy
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    mPa(n)K <k...@w...pl> napisał w
    news:3E8BE535.1000106@wp.pl:

    > Z tego, co się orientuję, to jakiś czas temu coś na forum mówiono o
    > planach poprawienia tej sytuacji

    Jak na razie, to chyba były tylko postulaty klientów (zgłaszane już
    wkrótce po powstaniu mBanku), a znając mBank, to jeszcze długo będzie
    można czekać na to poprawienie sytuacji :)

    > Jesli
    > chodzi o tzw. "spam", to nie ma obowiązku go otrzymywać (jak nie
    > chcesz, to nie dostaniesz), w moim przypadku jednak jest tak, że
    > chętnie dowiem się o każdej nowej ofercie mBanku i o (nie daj Bóg,
    > tfu, tfu, odpukać) ewentualnych
    > opłatach (jak w przypadku opłaty za kartę do eMaxa).

    Zwróć uwagę, że czymś całkiem innym są tzw. informacje marketingowe
    (popularnie zwane spamem), a czym innym zawiadomienie klienta o zmianie
    warunków umowy!
    Jeśli mBank o wprowadzeniu opłat za karty do eMAX-a faktycznie
    powiadomił tylko tych, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji
    reklamowych, to popełnił poważny błąd i sądzę, że gdyby sprawa trafiła
    np. do sądu lub arbitrażu, to mBank stałby na przegranej pozycji.
    Z góry zastrzegam, że mBank jest moim ulubionym bankiem i nie mam
    zamiaru z niego rezygnować, ale moją niechęć wzbudza opór z jakim mBank
    wprowadza zmiany jak najsłuszniej postulowane przez klientów.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1