  • Data: 2004-09-29 16:29:33
    Temat: Re: Spelnione warunki kredytowe (hip) -> odmowa -> sad ? :-)
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-29 15:50, kiedy Mycha napisał(a) co
    następuje:
    > Przepraszam bardzo nie rozumie po co ktos podejmuje temat skoro nie ma
    > bladego pojecia o co chodzi.i pisze tylko zeby sie przyczepic.Ja odpowiadam
    > czlowiekowi ktory rozsmieszyl mnie i wkurzyl bo sama mialam problemy z
    > bankiem ,a nie rozmawiam z Toba on chyba nie potrzebuje adwokatow.I nie
    > smiem twierdzic czy jestes inetligentny,bo tyle mnie to interesuje co
    > zeszloroczny snieg.A ciebie sie nie czepiam wiec nie rozumie po co te malo
    > konstruktywne wywody.

    Po pierwsze, nadal nie umiesz redagować postów.
    Po drugie, grupy dyskusyjne mają charakter otwarty. Do prywatnej
    korespondencji służy priv (dla wyjaśnienia - jest to adres e-mail osoby,
    której chcesz coś osobistego przekazać.
    Po trzecie, w tej grupie prawie każdy miał kłopoty z tym albo innym
    bankiem, ale nie każdy obraża innych,
    Po piąte, faktycznie nic nie rozumiesz.
    Po szóste, nie ośmieszaj się i nie odpowiadaj, z łaski swojej.
    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk:
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?"