eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSpelnione warunki kredytowe (hip) -> odmowa -> sad ? :-) › Re: Spelnione warunki kredytowe (hip) -> odmowa -> sad ? :-)
  • Data: 2004-09-30 06:07:11
    Temat: Re: Spelnione warunki kredytowe (hip) -> odmowa -> sad ? :-)
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-09-29 22:04, Użytkownik yayco napisał:
    > Zdarzyło się to jak raz 2004-09-29 21:59, kiedy Mycha napisał(a) co
    > następuje:

    > plonk (i tak nie wiesz co to znaczy)

    Uwierz ze ona wie co to znaczy.. i jakby nie bylo to ty lamiesz
    netykiete debilu.. prosze bardzo mozesz mnie nazwac trollem akurat nie
    zalezy mi na jakimkolwiek zdaniu wypowiedzianym przez Ciebie i to ty
    ladujesz na czarnej liscie palancie.. bo zasmiecasz tylko liste a nie
    wiesz o co chodzi.. wiec spadaj na drzewo.. bo zalosny jestes!