  • Data: 2004-09-29 20:10:20
    Temat: Re: Spelnione warunki kredytowe (hip) -> odmowa -> sad ? :-)
    Od: "Mycha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hehe jakie ty to masz problemy zyciowe:-)kon by sie usmial.A wychowywac to
    mozesz swoja panienke kultury,pisania postow etc.,bo pewnie ona nwet nie
    wiem ktorym guzikiem sie komp wlancza.a odemnie juz sie odpier..raz na
    zawsze.I sskoro taki madry jestes to mozesz doradz cos na temat bankow a nie
    pisz czy ja sie wg ciebie osmieszam.bo akurat to mi wisi jak kilo kitu na
    agrafce.mam nadzieje ze rozumiesz o co mi chodzi.. Użytkownik "yayco"

    ---