  • Data: 2009-05-19 19:21:43
    Temat: Re: (Spodziewany) koniec swiata kart kredytowych...
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Maj, 14:31, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Może rzeczywiście się zagalopowałem w swoim krótkim wywodzie, co nie zmienia
    > faktu, że niektórzy plastiku nie powinni do swoich rąk dostać wcale - co
    > chyba sam potwierdzasz :)
    > Jakie zatem będzie najlepsze rozwiązanie? - testy psychologiczne czy coś? :)

    Moze po prostu podniesc poprzeczke? Wydawac bezplatne karty z
    fajerwerkami i wodotryskiem ludziom z wysokim credit score, a platne i
    bez grace period tym, ktorzy credit score maja niski?

    Czyli dokladnie jak teraz, tylko w ostrzejszej postaci. "Dobry" credit
    score i przywileje moga zaczynac sie np. od 700, a nie od 620.