    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: (Spodziewany) koniec swiata kart kredytowych...
    Date: Wed, 20 May 2009 17:04:48 +0200

    Krzysztof Halasa pisze:
    > Widzisz, mlodzi ludzie typowo sa mocno naiwni. Kazdy jest na poczatku
    > naiwny ale z wiekiem to sie niektorym osobom zmniejsza.

    Ja jestem w przedziale wiekowym 25-30 i jakoś nie ładowałem się w kredyt
    w taki kredyt. Rozumiem, że jako młodzi rozumiesz osoby jeszcze
    młodsze ? To kiedy brali te kredyty ? Po maturze ?

    > Ale wystarczy troche manipulacji i juz myslisz, ze placisz za czyjas
    > glupote, albo ze np. za zabicie Zyda pojdziesz do nieba, ze arabska
    > kobieta w ciazy to jeden strzal i dwa trupy, ze wszystkie pozostale
    > kraje zazdroszcza USA a odwiecznym wrogiem kazdego Polaka jest Iwan
    > i Hans (tylko nie Kloss).

    Ja nie neguje instytucji państwa i podatków i jestem świadom tego, że
    podatki idą na różne rzeczy z których nie korzystam (państwowa służba
    zdrowia, straż pożarna, wojsko itp.) i zupełnie się z tym godzę. Tym
    niemniej jak widzę dotowanie "świętych krów" (górnicy, rolnicy, rodziny
    patologiczne) czy też wywalanie kasy w błoto (np. to o czym tutaj
    piszemy, urzędy pracy organizujące tysiące zbędnych szkoleń,
    finansowanie różnych rzeczy etatowym bezrobotnym, becikowe), to po
    prostu jestem zdecydowanie temu przeciwny.
    Ludzie poradzą sobie sami tylko trzeba dokonać tak prostej czynności jak
    zmniejszenie podatków. A tych nigdy nie zmniejszymy skoro pieniądze są
    marnotrawione.

    --
    Mithos