    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sposoby logowania się .
    Date: Thu, 09 Sep 2010 23:09:40 +0200

    Alf/red/ <a...@u...waw.pl> writes:

    > Jak by to powiedzieć... robię w bezpieczeństwie łącznie z bankami, i
    > dziwnym trafem każda firma wymusza zmienianie haseł dla wszelakich
    > kont, niektóre nawet co 30 dni, ale zwykle co 90. Konta "non expiring

    Tylko że:

    1. niektórych serwisów używam tylko do podglądu KK, albo jest to konto
    do wypłat z bankomatów na którym trzymam < 1KPLN. Po kij mam co miesiąc
    hasło zmieniać.
    2. Jeśli użytkownik nie czuje, że musi zmieniać hasło to będzie zmieniał
    na takie jakie miał, tyle, że dopisze "1" albo "2" na końcu. Założymy
    się? I gdzie tu większe bezpieczeństwo?
    KJ

    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.
    -- A.J. Perlis