eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSpostrzeżenie na temat CitibankuRe: Spostrzeżenie na temat Citibanku
  • Data: 2002-01-26 20:37:20
    Temat: Re: Spostrzeżenie na temat Citibanku
    Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Marzena T." <t...@o...pl> napisał(a):
    > No to mam temat pozywke, bo wlanie CITI jest moim ukochanym bankiem od kilku
    > tygodni:(
    > postanowilam, by w nowy rok nie wchodzic z dlugami:), splacic cala kwote
    > kredytu. tak tez zrobilam. przelewem z mBanku. wczesniejsze przelewy
    > (przelew zdefiniowany) przechodzily bez problemu i docieraly na konto. do
    > czasu. jakiez bylo moje zdziwienie, gdy po powrocie z urlopu, 7go stycznia,
    > dowiedzialam sie z wezwan do zaplaty oraz kar i odsetek widniejacych na
    > wyciagu, ze pieniadze na rachunek nie dotarly. na moje pytanie jak to sie
    > stalo, ze CITI zgubilo wcale nie mala kwote, operator CITIphone uzyl
    > swierdzenia: wie pani, najdluzej ida niezlecone do wykonania przelewy...
    > pisemne potwierdzenie zrealizowania operacji przez mBank jednoznacznie
    > pokazalo, ze pieniadze z konta wyszly. i nie wrocily.

    Mnie się zdarzyło praktycznie to samo. Dostarczyłem do CITI potwierdzenia z
    mBanku + notatkę z postępowania reklamacyjnego w mBanku i nic... Według mnie,
    jeśli wpłynęło do nich potwierdzenie dokonania przelewu powinni od razu
    zaksięgować wpłatę i sobie jej później szukać po swoich subkontach.

    pozdrawiam
    thewind

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1