eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSprytny bill - dziwny mailRe: Sprytny bill - dziwny mail
  • Data: 2013-04-17 22:32:09
    Temat: Re: Sprytny bill - dziwny mail
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 17.04.2013 13:15, lolekanabolek pisze:
    >>> Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przesłana na konto
    >>> odbiorcy.
    >>
    >>> z tego co wiem, to mają teraz jakąś przeprowadzkę, więc pewnie można się
    >>> spodziewać dziwnych maili
    >>>
    >>
    >> Porownaj tresc, a szczegolnie fragment, ktory sam zacytowales.
    >
    > masz na myśli tą cześć cytatu??
    > "Uwaga: Poprzedni e-mail zawierał błędnie podliczoną prowizję,
    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    > przesyłamy poprawioną wersję. Błąd dotyczył tylko zawartości maila,
    > wszystkie rachunki zostały opłacone prawidłowo."

    Nie, chodzilo mi o te czesc:

    "Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przesłana na
    konto odbiorcy."

    i juz drugi raz na nia wskazuje :) Specjalnie w poprzedniej wiadomosci
    ja zostawilem jako twoj cytat z maila ;)

    Teraz po kazdej transakcji beda 2 maile - jeden z potwierdzeniem
    przyjecia a drugi z potwierdzeniem przelania kasy. Taka nowa funkcja.
    Bedzie mozna tez w PDF takie potwierdzenie pobrac.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1