eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSprytny bill - dziwny mailRe: Sprytny bill - dziwny mail
  • Data: 2013-04-17 13:15:10
    Temat: Re: Sprytny bill - dziwny mail
    Od: lolekanabolek <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-04-16 17:30, neoniusz pisze:
    > W dniu 16.04.2013 13:17, lolekanabolek pisze:
    >> Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przesłana na konto
    >> odbiorcy.
    >
    >> z tego co wiem, to mają teraz jakąś przeprowadzkę, więc pewnie można się
    >> spodziewać dziwnych maili
    >>
    >
    > Porownaj tresc, a szczegolnie fragment, ktory sam zacytowales.

    masz na myśli tą cześć cytatu??
    "Uwaga: Poprzedni e-mail zawierał błędnie podliczoną prowizję,
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    przesyłamy poprawioną wersję. Błąd dotyczył tylko zawartości maila,
    wszystkie rachunki zostały opłacone prawidłowo."

    >
    > Hint: zgodnie z sugestia wprowadzili potwierdzenia przekazania srodkow
    > na konto a nie tylko przyjecia dyspozycji oplacenia.
    >
    > Pierwszy mail to:
    >
    > "Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przyjęta do
    > realizacji.
    > Zostanie wykonana maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych."
    >
    > a drugi:
    >
    > "Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przesłana na
    > konto odbiorcy."
    >

    masz rację, ten zapis się zmienił, szczerze mówiąc nie zwróciłem na to
    uwagi, bo skupiłem się na szukaniu tego błędu w naliczonej prowizji ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1