  • Data: 2004-03-19 12:56:47
    Temat: Re: Sprzedaj przyjaciela za 50 pln Citibankowi !!!!!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alex D. B. <a...@p...onet.pl> wrote:
    > baz urazy, ale po prostu wychodze z zalozenia ze ktos, kto prowadzi
    > dzialalnosc komercyjna zwiazana z rankingiem, nie moze byc obiektywny.
    > jedynym sposobem jest samodzielna, racjonalna ocena.

    Zeby dokonac samodzielnej, racjonalnej oceny nalezy miec po pierwsze
    wystarczajace dane, po drugie wystarczajaca wiedze.
    Pamietasz jak kiedys banki wstawialy nasz kredyt tylko 10% - a okazywalo
    sie, ze rzeczywista stopa wychodzila np 50%? Skoro banki sa instytucja
    zaufania publicznego...
    Jesli taki rzeczy a) nie bedzie sie naglasniac
    b) nie dojdzie czasami do odgornych uregulowan
    to banki same z siebie nie zrezygnuja z mozliwosci zarobku...

    > PS. stwierdziles, ze kredyt na ror jest zawsze lepszy od kredytu na
    > kk.
    >
    > oto dowod, ze nie:
    >
    > lukas bank, debet w wersji standart: 20.9%
    > raiffeisen, kk nova: 19%
    >
    > oczywiscie, przyklad dobrany tendencyjnie. ale chodzi mi o to, ze nie
    > ma "na pewno", "zawsze".
    > zawsze, to trzeba myslec, i liczyc.

    Zawsze w tym samym banku w domysle mialo byc. Swoim sposobem udowodnisz
    wszystko - bo wezmiesz np KK z GB czy innego kraju.
    Poza tym w opcji Plus masz juz 16,4% wiec juz masz nizej.