  • Data: 2010-09-11 16:36:59
    Temat: Re: Sprzedawaj na Rosz ha-Szana
    Od: " sys29" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hubert <h...@t...pl> napisał(a):

    > Możesz pochwalić się wynikami tych systemów lub pokazać equity?

    Miałbym podać do publicznej wiadomości wyniki systemów, które stosuję
    w praktyce ??!! Wykluczone.

    > Stosujesz w ogóle metody uznaniowe? Pytam, bo non stop jesteś w czołówce
    > FUTRA.

    Tak ... z wielką przyjemnością ( ale nie na FW20, bo tu stosuję systemy
    i nie chcę już dodatkowo mieszać ). Na "wyczucie" pogrywam sobie na mniej
    płynnych instrumentach, małymi ilościami i z dobrym skutkiem.
    Co do konkursu, to trafne typowania otwarcia są zupełnie bezużyteczne
    w praktyce spekulowania. Gdybyśmy typowali zamknięcia, to pewnie byłbym
    na końcu stawki. :-)

    pozdr.
    sys29