  • Data: 2010-09-12 13:08:01
    Temat: Re: Sprzedawaj na Rosz ha-Szana
    Od: " sys29" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wlad <w...@t...com.pl> napisał(a):

    > ----
    > Witam
    > Tak sie troche "przysłuchuje"
    > Właśnie ją czytam i nie mogę wpaść na pomysł
    > która to metoda :)
    > może dodatkowa wskazówka ?
    >
    > pozdr.
    > Wlad

    Raczej się nie spodziewaj, że ujawnię, którą ideę wykorzystuję.
    Aby zorientować się o co chodzi, musisz włożyć trochę wysiłku w sprawdzanie
    koncepcji Bernsteina dla danych historycznych FW20. Mogę podpowiedzieć, że :
    1. system jest prymitywny
    2. po otwarciu pozycji natychmiast stawiam SL i TP
    3. jeśli pozycja nie jest zamknięta do 16.10, to na fix out/PKC
    4. SL przesuwam zachowując const od ekstremum
    5. nie ma co tracić czasu na badanie sygnałów z MACD, RSI, dopasowywanie
    parametrów ... na rynku FW20 to nie działa
    6. podczas wielu sesji system nie daje żadnych sygnałów.

    pozdr.
    sys29